-2011-02-09

Imorse när jag satt på bussen ringde min mobil och en död Sanna svarade och det var en pigg Nicole som ringde som hade inställda lektioner och ville hänga med mig till skolan haha, visst fick hon det, alltid trevligt med sällskap hihi..
På multimedian satt vi och gjorde alla hjärtans dag kort i photoshop faktiskt väldigt kul!
Blev nöjd med mitt.
På eftermiddagen gick jag och Nicole och åt med Erik och sen åkte jag och Erik hem till mig och satt och pratade och kollade även på näst sista Desperate... fan måste köpa ny.... :(
Sitter här nu i mina egna tankar och funderar på hur man ska göra med allt...
men men sånt kanske löser sig av sig självt?
vad vet jag.

ska sova nu, är riktigt trött, hopaps jag kan sova, har inte kunnat somna på två nätter..


spola tillbaka tiden tack?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0