-2011-02-11

Efter skolan åkte jag med pappa och farmor till hässlö för att prova ut en elrullis åt farmor hihi hon var så duktig så! Och det var skit kul att köra hahah...
Efter åkte jag och pappa och hämta lillebror på dagis så jag träffade honom en sväng också, han är nog världens sötaste unge måste jag säga ♥
På kvällen skulle jag och mamma och ubbe på bio, vi var på "Love and other drugs" den var jätte bra verkligen!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, de blir väl att kolla på desperate som vanligt hihi ♥






vill börja hoppa igen..

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, ja denna fråga skickas till lite olika bloggar :)



Jag undrar om du har sätt både Sex and the city & vänner och isf vilken tycker du är bäst?

svara i min this or that fråga om du har lust, vore kul att se hur folk resonerar! :)



http://robinhoods.se/2011/february/this-or-that-satc-vs-friends.html#comment

2011-02-12 @ 14:07:40
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0