-2011-02-17

Halloj!
Idag har jag varit hos pappa och min kära lillebror,
han är så otroligt söt och jag blev så glad av att vara där hihi.

På eftermiddagen följde jag med Nickan till lasarettet haha trevligt bemötande där måste man ju säga.
Alltså jag förstår inte folk som har valt att jobba inom ett service yrke men som sen inte kan vara trevlig mot folk.
Visst alla kan ha en dålig dag men jag tycker det här var lite överdrivet?
Visst jag och N kanske såg ut som två retard och kollade på fiskarna som om vi aldrig sett fiskar i hela våra liv... men låt oss göra det då?
Efter det blev det iallafall en fika på waynes.


sötnosen själv <3

Kommentarer
Postat av: nicoliiiita

HAHAHAH, roligt litet äventyr va de iaf ;D o du din biiiitch de bara lite glid på magen vahhh vahhh vahhhh???????!!!!!!!!!!!!! va e de för skit snack :O:O:OO <3



söööt nike <333

2011-02-17 @ 21:28:58
URL: http://nicoleangten.blogspot.com
Postat av: Anna

Åh så söt! :)

2011-02-18 @ 10:43:58
URL: http://annalds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0