-2011-02-23

Idag har de varit en rätt skön dag faktiskt, förutom att jag på riktigt inte levde förräns jag hade varit i skolan typ 2 timmar, har aldrig varit så trött som imorse... men men man får väl skylla sig själv när man går och lägger sig sent.
Jag slutade halv 1 idag så jag åkte hem till texmex och gick ut med honom sen  tog jag ett varmt o skönt bad och vid 3 gick jag och la mig och sov till 5. När jag vaknade var det bara att börja klä på sig varma kläder och åka till stallet.
Det blev ingen ridning idag det var för kallt, -25 inte så härligt att rida i.
Juste mamma hade varit och handlat på bokrean och kom hem med Paris Hiltons bok till mig, ska bli spännande att läsa.

Hade tänkt beställa desperate idag men det får nog bli imorgon nu ska jag sova haha....
kl är 9, lite tidigare än igår men de behövs ;)

Mina bilder till skoluppgiften manligt vs kvinnligt börjar bli klart nu..



kvinnligt


Manligt


min nya bok hihi


haha Texas ligger i trappan och ser uttråkad ut, sötnosen

Kommentarer
Postat av: nicoliiiita

åhh ja ska beställa nicoles nya!! pusspårej <333

2011-02-23 @ 23:19:32
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0