-2010-08-01

När jag var hos min kära vän Nicole idag så satt vi och kollade på film och så såg vi plötsligt blå ljus utanför fönstret och vi såg även en brandbil men jag tänkte "äh den är påväg härifrån, undra vad den gjorde här?"
Bara någon minut senare kommer nickies mamma in och ba: Det brinner i 9an!!!
Och mycket väl så gjorde det det.. elden bara bolmade från huset och det var rök överallt, polisen kom 3 gånger till oss och vi fick inte gå ut och var tvugna att stänga alla fönster m.m Och när vi fråga om det var okej att jga gick hem om ca 1 timme så sa polisen strängt nej.
Men jag smet ut iallafall för jag var ju tvungen att komma hem.
Det var riktigt otäckt och hela huset har brunnit ner... det var verkligen eld lågor överallt, usch usch....
och nu är det explosionsrisk också.. herregud...






Kommentarer
Postat av: Anna

Usch vad läskigt!

2011-01-09 @ 12:53:01
URL: http://annalds.blogg.se/
Postat av: nicoliiiita

Hahahah fan va vi är blåsta :p bah eh, den va här för skojs skull (branbilen asså);)

Jadu får se om de blir nån explotion idag, jalla dej hit om du inte vill ha en tråkig söndag rena rama CSI elr nått här hahah ;D<3

2011-01-09 @ 13:22:57
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0