-2011-01-31

Halloj!
I lördags så följde Johanna med mig till stallet och Cleo var så snäll och duktig med henne.
Men med mig så lekte hon rodeo häst hon var överallt, snacka om att jag kommer leva på det länge haha så himla kul!
På eftermiddagen gick jag över till Erik och vi tog en promenad till ICA innan vi körde en filmkväll.
Super trevligt. Och igår när vi satt hos mig ett tag så helt plötsligt blev det ett jävla liv inne på mitt rum.....och efter ett tag kommer mamma in och ser lite nervös ut och frågar "Men varför bråkar ni?!" Och jag och erik bara kollade på varandra och började skratta... Och berättade för mamma att vårat "bråk" handlade om en fluga.... erik blev tokig på att den surrade runt och ville mosa den eller nej han ville kväva den :o
Och jag som inte ens kan slå ihjäl en mygga blev väldigt upprörd över eriks betende hahah!
Så det var vårat bråk och när vi hade berättat klart började även mamma skratta för hon tyckte vi var så töntiga hahah...
Nu ska jag strax till min lilla älskling till häst.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhaha ååå jag bara älskar hur du beskriver :b

men den låg död imorse i glaset :( stackarn. RIP flugjävel

2011-01-31 @ 17:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0