-2011-07-06

Jag tänkte att jag kör en snabb "datakoll" mellan solningen, desperate och cod haha jag har fullt upp men endå ingenting, så jävla underbart, haha jag har itne suttit vid datorn på 3 dagar, väldigt länge men också så himla skönt.

Jag tänkte lägga in lite bilder från senaste veckan, jag insåg att jag inte har uppdaterat på typ år...
Har lite beslutsångest, är bjuden pöå fest ikväll, vore as kul att gå, men jag ska upp tidigt till jobbet imorgon.. vet inte vad jag ska göra.
Men på fredag blir det lite afterwork hos magda haha ;)

Igår va jag på jobbet och efter det så åkte jag och beccuz till stallet och red en mysig barbacka tur på våra vildingar. Det var så himla mysigt.
När vi åkte hem så skulle vi förbi betet där alla rocklunda hästar står, och då åkte vi förbi stallet där Coktail står, och jag såg honom...en liten del av mig dog...
fan fan fan.

Här kommer lite bilder iallafall!

en jätte söt blöjtårta till en jätte söt bäbis!

Texiiis <3

Vi var och kollade på världens sötasta valpar igår!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0