-2011-06-20

Hallojsan!
Tänkte bara lägga in lite söta bilder från när jag och erik var hos pappa och grilla i lördags.
Annars idag så har jag och erik först vart och kollat tapeter till eriks rum, vi hittade ett par snygga också!
Sen hämtade vi upp jossan och erik skulle träna då tog jag och jossan en bowling tur medans, jag suger.....
och hörrni, spela aldrig bowling med en klänning.....
haha jossan vann stort kan jag iallafall säga.
Sen åkte vi opch köpte med pizza hem och spelade lite kort i regnet. mysigt!




lillebror <3










Detta är eriks neutrala ansiktsuttryck... :)

Kommentarer
Postat av: jossan :)

ja de var jätte mysigt! det måste vi verkligen göra om tycker jag! :) <3

2011-06-20 @ 22:03:16
Postat av: Anna

Åh så himla söt din lillebror är! :D

Är dom andra också dina halvbröder?

2011-06-25 @ 21:14:31
URL: http://annalds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0