-2011-06-30

Kan man vara tröttare eller?
Det enda jag har gjort den senaste veckan är ungefär sova, jobba, äta och sova igen.
Idag har jag faktiskt varit i stallet, det var så härligt, känns som om det var en evighet sen.
Jag red barbacka på min älskade Cleo och vi red på en grusväg, och mamma gick med hunden, så kommer vi i fullgalopp tillbaka mot stallet på grusvägen och så kommer det en sväng och där kommer mamma gående och cleo skiter typ i brallan och tvärnitar verkligen TVÄRNITAR och ja, det var en jävla skön smäll......
haha men men.

Jag är helt slut, och pga av att jag bara sitter hela dagarna på jobbet så har jag fått otroligt ont i ryggen.
Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra, i början var det bara att jag fick ont när jag jobbade men nu har jag ont hela tiden det spelar ingen roll om jag står, sitter eller ligger.
Är det någon som vet om ipren eller alvedon hjälper mot ryggont?

Juste jag har glömt lägga in  bilderna från Finland, jag har till och med börjat skriva det inlägget för länge länge sen, men jag hann inte skriva klart utan sparade det i utkastet och sen har det blivit kvar där.

Så om några minuter kommer det upp!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0