-Häärliga sommar

När ska det sluta regna? Det är helt hopplöst ju...
Tur att det var någorlunda bra väder igår iallafall, vad hade ni för er?
Jag och Erik var hos mig med familjen och åt och fikade. Senare mot kvällen spelade vi spel också, jag och erik kom 5a haha yey!

Haha just nu sitter jag hemma hos erik och kollar när han spelar cod, haha man får ingen kontakt med honom alls..
nyss jag ba: erik? (inget svar) Erik? (inget svar) ERIIIK!!!?? haha han ba: vänta
sjyst kille.
Men nu ska jag äntligen få vara med och spela hihi.

Tidigare idag har jag hunnit med en tur till stallet till pigga Cleo, så mysigt med en barbacka tur på en bockande häst ;)








Kommentarer
Postat av: Lovisa Karlsson

Goddag! vad intressant din blogg verkar vara. kommer verkligen att läsa dina poster lite mer. =P Hoppas du har en bra vardag =)

2011-06-30 @ 12:08:45
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0