-Ungdomar

Jag känner att jag måste bara få ur mig en sak.
Och det är såhär, är det kul att bli illa bemött när man går till affären?
eller att bli orättvist behandlad när man sitter på ett flygplan?
Eller att inte ens få kasta fotboll med varandra utan att man får höra "jävla ungjävlar"
Nej jag är trött på sånt här nu!
Det måste få ett stopp.
Vuxna säger att ungdomar förstör samhället och alla är idioter.
Men för det första varför ens skaffa barn om ni sen tycker att barnen blir idioter när dom växer upp?
Varför idiot förklara ett barn bara för att han/hon är mellan 13 - 20?
Visst så finns det ungdomar som är riktiga idioter, det är inte det jag säger men det finns också dom som inte säger ett knyst och inte gör någonting, men dom märks inte, utan det är dom som är idioter som märks (såklart)
Men ge oss en chans att visa att alla inte är idioter innan ni behandlar oss illa.
Jag respekterar äldre människor, och har alltid gjort det!
Men när det går så långt att man blir slagen, då känner jag att det har gått alldeles för långt.
Ungdomar ska inte få stå ut med hur mycket som helst, det räcker nu!

Ni som är äldre, vill ni ha respekt?
Visa oss lite respekt tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0