-vaken?

Vem är vaken nu liksom?
Jo jag.... ska iväg på min första jobbardag om 1 timme. Är så himla trött, jag gick och la mig halv 9 igår haha har nog aldrig lagt mig så tidigt. mamma ringde mig kl halv 10, vet inte riktigt vad hon ville men tror att hon skulle påminna mig om att jag skulle upp imorgon ;P Men då sov jag och stackarn ringde och väckte mig.
När jag sa att jag sov, hon ba: Nu?? Men oj förlåt fortsätt sov godnatt hejdå puss puss, eh, sanna sover du för kvällen nu?????
Hahah så söt hon trodde jag hade tagit en powernap sådär typ halv 10 på kvällen :)

Men det var så himla skönt att få ligga kvar 1 timme i sängen efter att erik hade gått upp.
Så jag hann piggna till lite iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0