-2011-03-01

Oj vad tiden går fort, det är redan mars... snart sommar ju hihi...
Igår sov Nickan här iallafall och det var lika kul som alltid vi kollade på en skräckfilm och var livrädda.. sen helt plöstligt låter det från badrummet typ och vi skriker högt och då har baksidan av badkaret ramlat ner typ :o

Idag har vi iallafall gått på stan och vi han med så mycket även fast vi bara var där i typ 1½ timme.. Men men sen bar det av till sötnosen och vi tog en mysig tur i skogen i mörkret haha grejen är ju det att jag är så mörkrädd så det är helt sjukt, men lilla cleo var lugn så de var ingen fara!

Nu ska jag ta och göra hårinpackning och sen tror jag jag ska göra en ansiktsmask också, så skönt!
Lite senare lägger jag nog ut en sån där "blogglista" och svarar på lite frågor hihi...

Imorgon gott folk! Imorgon ska jag göra en liten liten sak... är nervös för de kommer nog göra lite ont... :(
vad det blir får ni nog se på fredag kanske, ha tålamod ;)


Kommentarer
Postat av: nicoliiiita

åhh va skönt! ska oxå göra ansiktsmask hihi<3

tack för en bra kväll hörrö, o tack för täcket o gossedjurskon oxå ;) (obs, ko på svenska nu... :o )



beijooos <333

2011-03-01 @ 22:16:30
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0