-2011-03-03

Jag har precis duschat och nu ska jag ta och fixa iordning mig inför ikväll när mina favvo tjejer kommer hit och äter lite tacos och sånt.
Annars idag har jag varit hemma hos pappa och handlat lite mat inför ikväll och så och sen har jag OCKSÅ pratat med erik som har kommit hem nu!! :D
Nu är mamma och ubbe framme i Barcelona men dom hade tydluigen fått byta hotell pga vattenskador i det andra.. tråkigt men dom hade bytt till ett annat fint hotell så det var bra det iallafall!
Nu ska jag ta och klä på mig och invänta Nickan som ska sminka mig sen börja med maten ♥


Kommentarer
Postat av: nicoliiiita

hihi gracias för kvällen hörrö <33.... trots att de kom nåra fula grodor ur din mun, o att du höll på att mörda mej för ja glömde skuggorna ;)



beijooos

2011-03-04 @ 01:51:50
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0