-2011-03-05

I torsdags var Nickan och Magda här ett tag och vi hade super trevligt med mycket skratt och gråt (michelle var rädd för hunden och jag skratta så jag grät)
Senare på kvällen kom erik hit.
Han hade på sig en rosa I ♥ NY mössa på sig som han hade köpt till mig hihi så söt!
Senare på kvällen gav han mig en jätte söt nyckel ring med ett S på som han också hade köpt där till mig,
Tack erikito ♥
Igår och Idag har vi vart hemma och tagit det lugnt och lagat mat tillsammans, igår gjorde vi en jätte god inbakad flöskile med en massa goda grejer i själva fläskfilen. Och nu väntar jag bara på att han ska komma hem han har vart och tränat så kom han förbi med bilen och hämtade texmex och körde hem till honom och sen går han hit med honom så får han sin kvällsrunda nu, det blir perfekt!
Efter det ska vi göra en hemmagjort pizza och så ska jag överraska honom med en super god kladdkaka!

Här kommer lite bilder från i torsdags och igår!



lilla söta michelle och magda i bakrunden ♥



man kan inte alltid lyckas på bilder.....

lilla michelle med min fina NY mössa ♥



haha innan den åkte in i ugnen, erik dekorerade med nån croissant liknande grej ;)





Kommentarer
Postat av: nicoliiiita

hahahha asså fina bilder :p naw lilla michelle så söt... ja har börjat blivit kär i vissa bebisar... nått som inte stämmer med mej :o

beijos <3 eu te amo meu melhor amigo <3

2011-03-06 @ 21:25:17
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0