-2011-03-13

Usch jag har haft världens jobbigaste natt!
Jag råkade ta min pencilin för nära inpå varandra och det gav mig en otrolig magvärk.
Efter några timmars ont i magen blev jag mer och mer illamående och började spy..
Höll på fram till 04:20 imorse och vid min sida var erik hela tiden och höll mitt hår och massa annat, åh kan inte tacka dig tillräckligt!
Min mage fortsatte göra ont och jag kunde inte sova tror jag lyckades sova i 1 timme iallafall.
Sen på morgonkvisten sprang jag runt överallt typ och usch det var så hemskt!
Vid 10 kom vi upp till akuten och där gick allt snabbt först vid ca 11 fick jag besked om att vänta på läkaren och det gjorde jag till klockan halv 5!!
Hehe så det tog sin lilla tid.
Men men på kvällen kom erik hit och vi kollade på Desperate och så jag har fortfarande lite ont i magen och är hungrig som tusan men jag vågar inte riktigt äta än....


Kommentarer
Postat av: Anna

Usch då, lät inte alls kul :(

2011-03-14 @ 10:55:14
URL: http://annalds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0