-2011-03-15

Halloj!
Första dagen för mig i skolan sen i fredags, skönt med en extra dag ledigt!
Imorse började jag klockan 8 och 9:30 slutade lektionen och då hade jag hål till 12:40... så jag bestämde mig för att åka hem.
När jag sitter där vid busshålsplatsen så börjar en bil tuta på mig och jag fattar ingenting för där står erik helt plöstligt hahah?
Men han skulle skjutsa david till skolan och då fråga jag om han kunde skjutsa hem mig också och det kunde han, sen kom han hem och åt och så.
När jag kom tillbaka till skolan hade jag svenska och sen åkte jag till Carlforska och hade spanska.
Haha sen ringer erik mig och frågar om han ska hämta och självklart får han  göra det så jag går ut och ställer mig, sen efter ett tag ringer han igen och frågar vart jag är..
jag ba: eh... på parkeringen dudå?
han ba: jag med...
jag ba: aha... eh men ser inte dig, jag står vid ingången vid carlforska

haha då visade det sig att han stog vid wenströmska...
men jag tänkte liksom att jag inte behövde säga vart jag var för för mig var det ju en självklarthet eftersom vi haft spanska tisdagar eftermiddag enda sen i augusti ;)


vill tillbaka!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

!!!!!!!!!

2011-03-15 @ 22:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0