-2011-03-21

I lördags var ju jag och Erik på bio, eller kanske ska säga att hela familjen var på bio haha eftersom mamma o ubbe också hängde med. Och filmen gud vad ska jag säga.... den var GRYYYYM. Jag skrattade mig igenom hela filmen förutom ett tillfälle då de kom en liten tår istället.
Den var verkligen så himla rolig och sorlig och typ rörande eller vad man ska säga, ååh hihi!
Och igår tog jag och Erik en promenad på Björnön, jätte mysigt faktiskt och det var ju så himla fint väder!

Annars idag så har jag vart i skolan, är helt slut verkligen. Vi har jobbat med vårt projekt hela dagen, det har varit väldigt roligt men lite segt idag iallafall och drygt att vänta på att få svar...


Björnön

Haha han ska alltid förstöra alla kort ;)



Härlig dag












blir bara så arg,
tror ingen kan sätta sig in i min situation

Kommentarer
Postat av: Josefin

Mysiga bilder!

2011-03-21 @ 21:56:14
URL: http://pinkblinds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0