-2011-03-24

Hallojsan!
Imorse skulle jag och N till spanskan som vanligt men det var tydligen flyttat till ett annat klassrum och vi leta och leta men hittade inte våran klass nånstans så vi åkte ner på stan och tog en liten morgon fika sådär på morgonkvisten, det var super mysigt!
Juste juste måste bara säga innan jag glömmer hihi jag och Erik spelade cod igår... och vi kom till level 21 och för MIG är det extremt långt!!! Skit kul.. jag är helt fast!

jaja tillbaka till dagen, Nickan följde med till min skola och vi gjorde klart allt på morgonen så vi fick sluta vid ungefär halv 12. Och imorgon behöver jag inte åka dit så nu har jag helt så himla skönt.
Nu har en projekt vecka gått och vi har två kvar, det är roligt faktiskt! På måndag åker vi till parken zoo och fotar tigrar, yey!

Iallafalll haha kommer av mig hela tiden känner jag. Efter skolan gick jag och Nickan till Erikslund och kollade på kaniner åh jag hittade min stora kärlek!! Så otroligt söt liten prickig nini!! 
Vid 1 tog vi lugna linjen ner till stan haha och det tog typ 30 min att åka från erikslund så ja det var verkligen lugna linjen.

När jag kom hem så fotade jag lite, så kul att fota ute i fint väder.
Lägger in bilderna alldeles strax, då tänkte jag också lägga in lite andra bilder på mig från förra året, jag hittade en helt del jag hade glömt bort att jag hade så det kan vara kul att lägga in några tänkte jag. Det kommer alldeles strax.

Nu på kvällen har jag varit och ridit och lilla Cleo var galen, märks att hon fått mycket vila.
Hon är ju bara för rolig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0