-blogglista

Jag blev utmanad av tyra haha ;)


När vaknade du imorse?
Svar:
Imorse vaknade jag och Nickan runt 12 tror jag, det var så skönt att sova ut verkligen!

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Jag vaknade lite tidigare innan tolv och de första jag tänkte då var hm... vad är klockan? och sen fan hoppas inte Nickan har vaknat jag vill sova MEEER! haha...

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Jag har inte ringt nån men pappa ringde mig imorse eller ah vid halv 1 kanske och han ville bara kolla läget och fråga om jag kommer förbi imorgon, vilket jag gör.


Vilket humör är du på?
Svar:
Just nu är jag på rätt bra humör faktiskt har precis pysslat om mig själv ordenligt med hårinpackning och ansiktsmask och det gör mig alltid glad! ♥

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Mjuka gosiga sockor och rosa mjukisbyxor och en stor t-shirt.

Har du ont någonstans?
Svar:
Nej det har jag inte, men nu när jag läste den här frågan fick jag precis ont i huvudet, hm... konstigt!

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
ååh en stor godis påse och lite glass kanske... de skulle inte sitta helt fel iallafall.

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Ja hörrni.. jag jobbar ju då inte men isåfall måste jag svara mitt studiebidrag på 1050 kr.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
oj det var nog en solning åt mig och erik tror jag....

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
hehe det var nog facebook, facebook tönt som jag är.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Eftersom att det är kväll nu så ja ikväll ska jag nog ta och kolla på crossroads och idag har jag gått på stan med Nickan.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Det får nog bli talking to the moon med Bruno Mars, världens vackraste låt tror jag... älskar den verkligen ♥


Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
åh jag vet inte.. men kanske för att jag försöker vara mig själv?

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Oj de var svårt... men för en vecka sen satt jag nog kanske här framför min kära dator skulle jag tro... de låter som om jag har ett väldigt roligt liv va? haha datorn hela tiden..

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Åh de gjorde jag inte imorse men jag fick en komplimang om att jag hade sminkat mig fint idag haha, de var ju lite roligt även fast det inte var något speciellt liksom!

När fotade något senast, och vad?
Svar:
Jag fotade mig själv senast imorse tror jag.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Nej idag har jag inte gjort av med några pengar.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar-
haha då snuddar jag mitt element som är under mitt skrivbord...

Vad tror du att klockan är?
Svar:
Klockan är nog runt 22 tror jag,.. vänta ska kolla... oj den var 22:41 redan gud va tiden går!

Vad borde du göra idag?
Svar:
Idag har jag faktiskt hunnit med allt jag borde och det var väl åka ner på stan åka till cleo och sen inte så mycket mer faktiskt men jag hann med en sak jag inte hade tänkt mig och det var att tvätta faktiskt, kännerm uig så duktig!

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Idag hade jag en mys dag och hade på mig ett par sköna leggings med ett långt linne och min rosa mjukis tröja, så skönt

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
åh jag vet inte... eller jo kanske... men de är nog inte läge att ta här kanske hihi :)


Jag utmanar alla som vill göra den här, glöm inte bort att skriva vem som utmana er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0