-I´m taking a roadtrip, tryina forget you. City to city but all reminds me of you

Jag har precis kollat klart på Crossroads och det är en av dom absolut bästa filmerna jag har sett verkligen!
I filmen åker dom på roadtrip för att komma till L.A och det fick mig såklart att komma och tänka på en av mina drömmar..
och det är att åka på en roadtrip genom USA, tänk att åka en sommar och ha en sån där bil med öppet tak och lyssna på underbar musik och åka på dom här långa vägarna där det inte finns någonting runt omkring utan bara en väg i en solnedgång...
åh vad jag längtar tills jag har en möjlighet att få göra något sånt... :)


Kommentarer
Postat av: nicoliiiita

bästa filmen seriöst, fast den är så gammal e den skitbra <3

2011-03-02 @ 20:54:46
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0