-så typiskt!

Jag lovade att lägga ut en bild på min lilla "hemlighet" i fredags men här kommer den några dagar senare..


så otroligt fint tycker jag att det blev iallafall!


Men så självklart har jag åkt på världens infektion och imorse när jag vaknade var mitt öra i sin dubbla storlek ungefär och stog rakt ut så jag förstog att något inte stog rätt till så jag gick till skolsköterskan och hon skickade mig till skolläkaren..
Han sa åt mig att ta ut den direkt och skrev ut pencilin i 10 dagar och så...
Och det slutade inte blöda heller när jag hade fått ut örhänget.
Jag har nog aldrig haft såhär ont det värker i hela örat och nu har svullnaden lagt sig en hel del men mamma höll endå på att skratta ihjäl sig när jag kom hem åt att mitt ena öra bara stog rakt ut...
Nu får jag bara hoppas på att det blir bättre och att jag kanske kan ta om det igen när allt har läkt...

Så här ser jag ut just nu...


ja jag gör en grimars(?) på kortet och ser ut som hej kom och hjälp mig men man ser kanske lite hur det ser ut..


min vackra piercing är helt borta :(

Kommentarer
Postat av: erik

hahahha, förlåt de är inge kul med ifektion! men de ser så kul ut, skrattskratt* haha kram :)

2011-03-08 @ 19:31:33
Postat av: nicoliiiita

neeej åhhh va synd! du som inte hade ont alls när dom tog de :( <3

2011-03-08 @ 21:23:11
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0