-shopping dag

Efter skolan idag så åkte jag ner till Nickans praktik och hon tränade manikyr på mina naglar och tvättade mitt hår, så skönt! Men lite komplicerat eftersom jag har ett bandage över örat.
Efter det så gick vi på stan ett tag och jag köpte

Jeans - gina
2 st tröjor - Bikbok
Kofta - Bikbok
Foundation - lumene (kicks)
solpuder - HM
Parfym - HM

Jag kan fota grejerna nån dag kanske om ni vill ?

Juste jag somnade med min mobil bredvid mig inatt och vaknade vid 3 av att telefonen flög med en jävla fart ner från sängen in under sängen och där låg jag och krälade på golvet mitt i natten och fattade ingenting... hahah.

Annars idag så kom erik hit ett tag och vi satt och pratade en del och sen spelade vi lite cod hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0