-tiger

Jag tänkte bara säga att det kan bli dålig uppdatering nu närmsta tiden. Det är lite struligt just nu, men jag ska försöka blogga så ofta jag orkar, det lovar jag. 

Jag kan ju iallafall berätta att jag och 3 andra tjejer från klassen plus urban har varit på parken zoo idag och fotat och filmat tigrar. Det var super kul, fast lite minus var att det var igenom glas och glaset var extremt smutsigt. Men jag tror jag fick till nån bra bild iallafall!
Dom var så fina och såg så mjuka och fluffiga ut, man ville ju bara lägga sig och kramas lite med tigern... fast då skulle man kanske bli mat tyvärr... hihi

Så fort jag lagt över bilderna i datorn och så så lovar jag att jag ska lägga in här i bloggen och visa er!

Nu ska jag sova och hoppas på att det blir morgon snart..
Ha det så bra!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0