-hahah vilken dag!

Jag och Sara hade en trevlig stund på stan och vi gick till Magic Lines och skulle komma tillbaka på torsdag för att prata med piercaren.
Men jag måste erkänna att jag har haft en väldigt dålig dag endå som har legat och gömt sig, jag har kännt lite små irritation hela dagen men det har liksom inte brytit ut så dramatiskt... fram tills jag skulle ut och rida hahah!

Jag har nog aldrig varit så arg på stackars Cleo som jag var idag, men herregud hon var rädd för allt och då menar jag ALLT verkligen och hon vägrade gå förbi en bom som hon har gått förbi 1000 gånger förut så jag fick liksom hoppa av och leda henne haha och inte ens då gick hon förbi utan hoppa och slet sig bakåt.. jag höll på att bli tokig tills vi kom förbi och jag försökte hoppa upp och sadeln snurra... kul. När jag sen hade fixat sadeln och gjorde ett nytt försök hamnade jag rätt i sadeln och sen helt pang bom skenade hon iväg. yeeey.
Sen var det lite fler små saker som gick åt helvete och inte nog med det när vi var påväg ut från stall planen och gick på vägen kom det en bil som körde förbi, och när människan var precis bredvid oss, så TUTADE han?? Men snälla va sjutton tänker människan med? Jag hoppades nästan att Cleo skulle ha sparkat mot bilen eller typ kastat av mig så han verkligen fick sig en jävla läxa....
Tänkte kasta mitt ridspö efter honom.... hahah fint jag vet men endå och sen på tillbaka vägen kom det en bil som körde om oss i full jävla fart och Cleo bara flög iväg och höll på att skita på sig...
Fan alltså va arg jag var!!!
Och jag hade byggt upp ett litet litet kryss hinder på stallplan.. och hon STANNADE?!?!?! Seriöst hon kunde gått över det men nej tvärstopp... och jag höll på att bli tooookiig
och hon vägrade typ gå på vissa ställen och jaa.. mina tårar var inte långt borta i slutet alltså hahah jag var så arg.

När jag hade hoppat av var jag tvärsäker på att jag aldrig någonsin skulle sätta mig på en häst igen och jag skulle gräva ner mina ridkläder så jag aldrig mer skulle se dom... heheh jag kan ju säga att jag har lugnat mig med dom tankarna nu iallafall, efter att jag och Fia har setat och skrattat åt detta.

Men ja det var inte min dag idag!
Nu får jag iallafall 2 dagar att lugna ner mig och få nya krafter tills hoppningen på torsdag.


Här kommer iallafall lite bilder från skol uppgiften "Vårtecken"


Min vackra lillebror <3










byyyebyeee ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahahahahhahahahahha, alltså oh my gosh hahahahahahhahahahahha

2011-05-03 @ 21:56:18
URL: http://rnystrom.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hahahahahhahahahahha, alltså oh my gosh hahahahahahhahahahahha

2011-05-03 @ 21:57:12
URL: http://rnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0