-krånglar med bloggen

Hejsan!
Just nu håller jag på och exprimenterar lite med min blogg så det kan hända att inläggen hamnar lite fel.. Men men det fixar sig nog!

Men iallafall, idag har jag beställt en as snygg bikini!!!
Hoppas på att den passar, här kommer en bild på den iallafall:

Leopard bikini set  i gruppen Badmode hos Style by Tyra AB (BK16r)
bild från stylebytyra.se

Och sen beställde jag även ett läppbalm volume booster, det är ett läppbalsam som är som läppsyl fast med plump i, alltså att läpparna blir större!


bild från stylebytyra.se

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: nickilodion

åhhhh kollade också på den binikin men mina små booobs kan ju aaaaaldrig ha fina bikinis -_-..............

<3

2011-05-02 @ 20:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0