-Mallorca del 100???

Hahah nej då inte riktigt, men de känns som om jag la in så många dela efter att vi hade varit där i Augusti, och det börjar snart närma sig ett år sen.... shit vad jag vill tillbaka! Det var så himla underbart.
Så kom jag på att de faktiskt finns några bilder som jag inte har visat er, så jag tänkte lägga in lite "undervattens bilder"

Jag kan säga direkt att jag inte kan hålla andan under vattnet så jag måste alltid bubbla ut genom antingen nästan eller munnen (heslt båda hihih) Så jag förstöde dom flesta bilderna genom att bubbla ;)



misslyckat hahah?

ja ni ser ju

jag flöt upp med min rumpa varje gång jag skulle vara en "längre" tid under vattnet hehe

haha det här vet jag inte vad vi skulle ta kort på.. det är ju ben, armar och huven överallt?

hur lyckas han?

hahah




hahah jag bara flyter upp hela tiden??






alltså hur kan man misslyckas på varje bild? jaja... jag tror jag dök där iallafall




åh... hihi så härliga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0