-Mysig dag i stallet

Idag har Erik varit med mig i stallet, och ridit.
Han är så duktig så, även fast Cleo bockade hej vilt med honom så satt han där och var jätte lugn.
Annars idag så har vi bara tagit det lugnt och haft det mysigt, och vi fick äntligen sova ut i morse, för igår morse vaknade erik 07:30 och inte kunde sova, självklart lät han mig sova vidare men jag sover så mycket sämre när jag vet att han ligger vaken.
Så det var jätte skönt att sova till iallafall 11 imorse :)
Nu ska vi ta och krypa ner och sova så vi orkar till skolan imorgon.

Bli bra! Jag blir så orolig..<3



älskar min sits där alltså!!!!! eller inte haha...








Puss

Kommentarer
Postat av: nicoliiiita

hahahhahahahhahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahhahahahahhhahahhahhahahahahahahhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahhahahahhahahahahahhahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahhahahhahahahahahahah , erik!

2011-05-22 @ 23:05:09
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0