-njuter av sommaren!

Idag har jag legat och solat hela dagen, så hima härligt,synd bara att min bikini inte har kommit :(
När erik kom hit så åkte vi iväg och köpte lite tidningar till mig tills imorgon. (Som erik ligger och läser, HÖGT för mig just nu, kul! haha)
Och påvägen hem så stannade vi förbi en näckrosen och köpte en pommes frittes tallrik, så himla gott verkligen!
Imorgon åker jag till Finland, det var två år sen jag senast var där, hihi ska bli så kul att träffa alla släktingar.
Så jag tänkte för skojs skull lägga in en liten bildbomb med bilder från förra gången vi var där.

Nu ska jag och erik ta och fluffa till kuddarna sen mysa framför ett avsnitt av Desperate och kanske även The Pacific.


mami, jag och mommo

mommos söta men arga hund

underbara sötsaker <3


sööta gammelmommo <3





<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0