-regn regn och ännu mer regn

Tänk att det har regnat typ hela dagen?
Fattar inte borde bli översvämningar snart.... men men tydligen inte.
Faast.. de är ju rätt blå himmel nu så man kan ju hoppas på en fin dag imorgon?

Annars idag har jag legat hemma hela dagen, har inte mått så jätte bra.
Men som tur har jag haft erik med mig som har tröstat mig och mintrat upp mig.
Du är bäst!

Sen har jag varit i stallet idag och efter lite arga sms från stallägaren blir man ju lite irriterad när man själv upptäcker samma sak... aja orkar inte lägga ner energi på henne.

Nu ska jag lägga in lite musik i min ipod sen kolla lite Gossip Girl.
Imorn blir de skola, men slutar tolv och då ska jag äta med farmor.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0