-2011-10-14

Halloj!
Idag har jag varit ledig så jag har bara varit hemma och tagit det lugnt!
Det var riktigt skönt att få sova ut efter att ha sovit dåligt i flera veckor. Så idag har jag inte gjort nånting förutom att jag har övningskört och idag har jag backat och tränat på att parkera. Det går framåt!
Sen kom min älskling hit ett litet tag och kramades lite innan han skulle iväg igen.
Just nu sitter jag och kollar på Sex and the city, så jävla bra serie alltså!
Ska ta och fortsätta kolla nu tänkte jag...

Ikväll så åker jag nog hem till N och Amira ett tag och hänger med dom ett tag och imorgon ska vi ner på stan och hitta balklänningar till N och M.
Och igår så åkte jag och N hem till Magda och hade lite torsdagsmys som vanligt. Hehe det börjar bli en tradition.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0