-Girls night out

I fredags var jag och mina tjejer ute på tabazco, jag och nickan kom dit lite tidigare och åt och sånt, och senare kom Magda och vi tog några drinkar.
Super gott.
Och jävlar va kul vi hade.
Efter ett antal timmar bestämde vi oss för att dra till Poco loco och där var vi och dansade resten av kvällen.
Jag kom hem vid 2 ungefär och då kom min älskling och mötte mig.
Och sen har jag tillbringat slutet av min helg med honom och i lördags kväll var vi iväg och spelade bowling, skit kul förutom att jag förlorade.

Här kommer lite bilder från kvällen!












Kommentarer
Postat av: HOT BREV AV N

SANNA TA BORT BILDEN LÄNGST NER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ANNARS KOMMER JAG HATA DIG RESTEN AV MITT LIV!!! VARNING VARNING DETTA ÄR ETT HOT BREV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-10-02 @ 19:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0