-Turkiet del 5

Efter skolan åkte jag till Nickans praktik och fick mina naglar gjorda, super snygga som alltid!
Måste bara säga att Nickan du är så himla duktig!
Snart ska jag åka hem till Magdis med lite pizza så ska vi ha torsdagsmys.

Tänkte ta och passa på att fortsätta lägga in lite bilder från Turkiet det var ju ett tag sen nu hihi!


Härligt vatten!




våran madrassis va med om mycket<3

sötiis haha

saknar de så mycket!






haha surprise av en våg...

Fortsätter mer nån annan dag nu måste jag åka!

Kommentarer
Postat av: nicoliiiita

hahaha naw tack sötis <3 men du vet de va mest INFÖR min lärare du skulle säga så ;P hahaha nej men taack <333

2011-10-06 @ 23:03:43
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0