-2011-09-19

Hejsanhejsan!

Hoppas allt är bra.
Med mig är de bara bra, imorse kom jag till skolan kl 9 och då visade de sig att vi inte hade någon lektion utan att vi började kl 11, men vi fick ha den lektionen tidigare så vi slutade vid 10, as skönt!

Efter de gick jag och Linda ner på stan och jag köpte lite kläder, b.la en byxdress, kofta och ett spets linne. Super snyggt!
Sen kom min älskling och mötte upp mig och vi lunchade, super mysigt!

Och på eftermiddagen åkte jag och Becca till hästarna, men båda var så trötta så vi var ute och flamsred i typ 50 min, rätt skönt faktiskt!

Jag börjar bli rätt nervös inför torsdag måste jag säga, på torsdag händer de grejer då jävlar mina vänner!

Nu ska jag sova fan är skit trött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0