-Dop och tjejkväll + Tukiet del 3

Hejsan!
Ihelgen var jag på dop, det var så himla gulligt.
Det var ett dubbel dop på ängsö kyrka, och det var ju hur perfekt väder som helst.
Ska lägga in bilder från det när min kamera kommer hit haha..
Och på kvällen drog jag över till Nicole och hade tjejkväll med henne, Amira, Magda och Jossan.
Det var super trevligt, och vi åt sjukt god mat!
Till förrätt hade vi räkcoktails, till varmrätt en kycklinggryta med potatis klyftor och mozzarella ost.
Och till efterrätt en super duper god pannacotta.
Bilder kommer därifrån också ;)

Men nu kommer det ltie bilder från Turkiet igen!


En något bränd tjej.

Vi köpte en badmaddrass sådär mitt i natten när vi traskade hemåt efter en kväll på stan. Så på morgonen ville erik prova den innan vi tog ut den till vattnet haha.


jag hade bränt mig rejält i pannan dagen innan och hade ont på samma sätt som när jag fickbränn blåsor för några år sen så jag var väldigt noga med att smörja in mig haha..

Denna gång var det 2 svanar som pussades, så gulligt!











Skorna på bilden köpte jag i Turkiet, super snygga och super sköna!

Sånt här fick man varje gång till förrätt och ett stort stort vitt bröd.

Det var någon som fyllde år på resturangen, så dom tände såna här...

Och så fick alla tomtebloss

Min mat när den var halvt uppäten haha men väldigt gott var det!

Hehe folk som gick upp på baren och dansa!




Snacka om att det var gott med en kall cola efter att man gått från stan till hotellet och typ svättats ihjäl haha.

<3


Kommentarer
Postat av: nicoliiiita senoriiiiita :s

maaaaaaaaaaaaaat chiiiiiiiiiiiiiiiiips (a)

moahahahha <33

2011-09-09 @ 16:13:42
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0