-Mysig söndagsmorgon!

Godmorgon!
Efter en dag med fullt upp hela dagen igår och gå upp tidigare än vad jag gör när jag ska till skolan så var det skönt att få sova ut idag och vakna upp bredvid min älskling.
Igår var det tävlingar på rocklunda så på morgonen GICK jag dit fan va skönt det var att gå när det typ inte var en människa ute. Och sen var jag där hela dagen det är alltid lika kul att kolla på hopptävlingar och jag blir alltid så ridsugen, så det var väl tur att vi hade bokat in en hoppräning på eftermiddagen.
Så vid halv 3 åkte jag ut med ida till stallet och där mötte vi upp becca, johanna och fia.
Och när jag kom stog min lilla Cleo i transporten, hon hade gått in utan nå bekymmer, skit bra!
Och hoppningen gick super känner mig as nöjd eftersom att det var ett tag sen. Framåtbjudningen funkade myckte bättre än vad den gjorde sist vi var i ridhuset, och några fina hopp fick vi iallafall till. Super kul!
Senare på kvällen åkte jag och erik hem till pappa, där vi åt och sånt.
Min lillebror var så söt igår och ville att erik skulle läsa för honom.
När vi kom hem så kollade vi på en dokumentär om world trade center, den var riktigt intressant och sorglig.
Idag tycker jag att vi skickar en extra tanke åt alla offren och alla som förlorade sina nära och kära i attackerna.
Tänk att det redan har gått 10 år...
Nu iallafall väntar jag på att erik ska bli klar så ska vi åka hem till mamma och äta lunch och sen åker vi till pappa igen och firar hans födelsedag lite i efterskott! :)


En bild från dopet på min snygging <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0