-one piece dag!

Halloj!

Imorse när jag vaknade så kände jag mig inte alls så pigg, hade fortfarande ont i halsen och även lite feber men det var en viktig dag i skolan så det var bara att gå iallafall..
Men som tur var så fick jag sluta tidigt och då tog jag en snabb lunch med min älskling och sen åkte jag hem och bytte om till min one piece och tog en kopp te och kollade på sex and the city.

Nu ska jag strax åka och träffa sötnosarna Nickan och Amira och ha en liten tjejkväll, super mysigt.
Och eftersom att min hals inte ritkigt är med mig idag så kör vi teckenspråk ikväll tjejor!
Inte riktigt kanske men skulle vara bra skönt..

Och nu måste jag ta och hoppa ur min alldeles för underbara one piece och sätta på mig ordentliga kläder hehe fast jag skulle gärna ta upp dragkedjan helt idag och bara sitta där med mitt te haha. (usch känner mig helt knäpp idag, sorry haha)

Men men nu ska jag kolla ett sista avsnitt på sex and the city sen klä på mig och åka till Nickis!

Puss puss


ååh jag bara älskar den!

hihi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha söt :)

2011-09-16 @ 17:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0