-Turkiet del 2

Här kommer lite fler bilder från underbara Turkiet!


<3




svettig kille? haha

Den där toasten var super god!

blekfis....

godgoda freezer

Varje dag när vi kom upp från stranden/poolen så var sängen bäddad på ett nytt sett.

Min snygga pojkvän

Våran första kväll i Turkiet.


Miss Dior hihi. Jag älskar verkligen mitt fina läppstift från dior, det kan jag verkligen rekomendera. Håller en hel kväll inklusive måltid haha!

Denna eftermiddag var det en svan på sängen när vi kom upp!

söterik.




Detta blir sista bilden för den här gången, nu ska jag hem till kära erik och snart sova!
PussPuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

tkr att du ska lägga en ett klipp där du sjunger.

2011-09-05 @ 15:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0