-aaarrrggggg idag.....

Hejsan!
Jag har nog haft den absolut sämsta dagen på länge... är så jävla förbannad!

- Kunde inte somna igår så har sovit väldigt få timmar inatt
- gick upp alldeles för sent så fick stressa som fan till bussen
- inser när jag sitter på bussen att jag glömde matlådan hemma
- kommer till praktiken skit förbannad och märker efter ett tag att jag är helt själv där..
... - Min handledare kommer dit för att hämta nått och ser att jag är där (?)
- Han säger DÅ att dom har utbildning och att jag inte behöver vara där idag.
- går till bussen och inser att sista bussen har gått innan de är ett uppehåll på några timmar så det är bara att gå tillbaka till stan.

jag tycker att det var så sjukt dålig stil att inte höra av sig till mig så där satt jag kl 8 på morgonen när jag knappt sovit inatt så var det bara att åka hem igen.
Tur som fan att jag inte cyklade imorse då hade jag vart ännu mer förbannad.
Jag blir bara mer och mer arg ju mer jag tänker på det. Jag tycker att det var riktigt jävla respektlöst av dom!
puuh då har jag fått ut det också!

Det possitiva med denna dag är att jag har hunnit jgort klart skolarbetet som jag hade kvar att göra så de känns riktigt skönt det iallafall!
Nu ska jag nog ta och lägga mig ett tag och vila lite innan jag åker till erik och hämtar min matlåda haha så himla seegt!
Och sen ikväll är det veckans bästa tv kväll så ikväll ska jag bara njuta framför tvn.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0