-Det är inte alltid så lätt

Just nu ligger jag i sängen och som vanligt när jag ligger och ska sova ensan så kommer det alltid jobbiga tankar flygandes från överallt. Och jag låter rubriken tala för sig, för de är inte alltid så lätt och jag tycker själv att det nästan aldrig är lätt. Självklart har man dagar så livet bara leker och allt går som det ska, men oftast eller iallafall just nu är det lite mycket motgång. eller? Eller är det bara så att allt känns extra tungt? för egentligen är det inte så mycket som går fel. men man måste endå tänka framåt och possitivt. som t.ex på onsdag kommer pappa hem, som jag har saknat dom allihopa. Och idag har jag vart med bästa magda och johanna och gud va skönt det var att skratta så mycket. det behövdes. jag måste verkligen träffa kompisar mer.. men på vardagarna är jag så trött så jag aldrig orkar åka iväg och göra något. men fan det är inte så jävla jobbigt och det är så värt det att fä må bra när mab kommer hem och vara glad. fattar knappt ens vad jag skriver och kommer säkert ångra detta så fort jag trycker på publicera men va fan. det får blu som det blir. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0