-Fredag den 13 dag 2..?

Eftersom att jag inte hade så mycket otur igår fick jag väl min idag antar jag?
Jag och Erik vaknade rätt sent idag så vi bestämde oss för att gå till Little America för en brunch. Första gången vi var där faktiskt det var helt okej, jag hade nog lite för höga förväntningar men ja det dög iallafall!
Men sen påvägen hem därifrån så åkte jag longboarden och erik tog cykeln och så i nedförsbacken gick det ganska fort och den började vobbla och det har jag aldrig vart med om så jag fick lite panik och sen flög jag bara. Usch va det gjorde ont. Men som tur är så har jag lärt mig nånting av att ramla av massa hästar genom mina år och det är att försöka dra in huvudet och landa på axeln/sidan istället så som tur var gjorde jag det och skrapade bara huvudet. Men de som fick mest stryk var väl mina knän och höft. Så nu sitter jag här omplåstrad och har tagit lite alvedon.
Ikväll ska vi bara kolla på film.
Och imorgon kanske det blir bio, vi får se om vi kommer på vad vi vill se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0