-Stockholm

Imorse tog vi bussen till Stockholm och när vi kom dit fick vi veta att vi skulle få välja mellan att spela in en nyhetssändning, radio eller tidning.
Jag valde nyhetssändning och det var så himla roligt, jag var utrikesreporter så vi fick vara med och spela in en nyhetssändning på riktigt, sjukt kul!

så om ni vill få er ett gott skratt varsågod och kika på detta..

http://www.tekniskamuseet.se/1/1251.html

När vi var färdiga där åkte vi in till stan och åt lunch och gick på stan ett tag!
Fick med mig lite grejor hem också hihi kan inte låta bli att shoppa lite.

Köpte ett par blå/svarta jeans från zara och lite ringar och örhängen från Style by tyra, är super nöjd!


Kommentarer
Postat av: Nicole

hahah va söt, svårt att uttala hans namn där va ;) men hörrö darre, va långt ditt hår blivit :D<3

2012-04-21 @ 00:07:59
URL: http://nicoleangten.blogspot.com
Postat av: Sanna

jaa haha.. dom där kamerorna stressade mig :( Tack visst har det :D <3

2012-04-21 @ 17:32:30
Postat av: Sanna

Ja haha.. dom där kamerorna stressa mig :( hihi ja visst har det :D <3

2012-04-21 @ 17:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0