-Studentkryssning!

Igår kom jag hem från ett dygn på havet. Vi va på studentkryssningen och fy tusan va kul jag hade!
Dock något sliten igår och inatt har jag sovit som en stock..
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om kryssningen men jag kan ju punkta upp lite så får ni höra lite iallafall!


- Förfest i julia och niklas hytt
- Ut och dansa
- Tappa bort alla förutom julia och madde
- daaansa
- In till julias hytt igen och dricka lite till vi tjejor
- ut och dansa igen
- vänta på att frukosten skulle öppna
- somna i madde och matildas hytt
- vakna och trodde jag skulle dö
- dog lite till...
- åt "frukost"
- In i hytten igen och inte röra oss ur fläcken innan vi kom i land
- hem, och sova igen.

Men vi hade riktigt jävla kul alltså det var SÅ värt att åka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0