-2012-08-09

Nu har jag nyss kommit hem från jobbet. Är så himla trött verkligen och jag har världens träningsverk också haha.
Just nu borde jag göra allt annat än att sitta framför datorn.. har massor att göra, som typ måla naglarna, plugga teori, packa och hinna äta något lite lätt och allt detta ska göras på 30 min.. sen ska jag och mamma åka iväg och gymma innan jag åker hem till erik.
Imorn åker jag och bästa Magda till stockholm, i can´t wait!!
Nu måste jag ta tag i packningen.
 
Här är några bilder på mig och lillebror för några dagar sen.
 
Puss
 

Kommentarer
Postat av: Nicopiconicopico

aww va söta bilder på dig och Nike :D <3

2012-08-14 @ 01:21:32
URL: http://www.necta.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0