-Träna

Haloo!
Hoppas allt är bra med er?
Det känns så sjukt konstigt men helt fantastiskt skönt att inte börja skolan. De flesta började väl igår eller idag?
Så otroligt skönt måste jag säga...
Jaja idag annars så har jag och sofia vart och tränat, det blev ett 100 min box pass, 100 min!!!? Alltså 1 timme och 40 minuter, herregud säger jag bara tror ni att vi var helt döda efter eller? Ohja...
Men det var skit kul, fast jag hade sån otrolig träningsverk i benen efter gymmet igår så det tog väl emot lite men men :)
Både igår och idag har jag kollat på 2 bra filmer så om ni vill ha tips på bra romantiska filmer så kolla på "Something borrowed" och "Whats your number?"
Väldigt bra filmer.
 
Haha ja det här var väl jag och sofia idag....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0