-Flyttdag!

Både igår och idag har vi ägnat hela dagen till att flytta, vilket jävla jobb, men nu är vi äntigen på plats. skönt de, so now im back on the other side of the pool. Har dock inte orkat packa upp allt, men de löser sig!
Har nyss vart ute på en mysig fika med elin på café de paris, sjukt bra ställe! Drack dock 2 hot chocolate och de känns nu kan jag säga, fan grädden och mjölken här är inte dens bästa för mig iaf. Men vi har faktiskt hittat en mjölk som är precis som hemma, men tyvärr finns den bara på ett ställe....
Jaja annars så händer inte så mycket just nu har vart sjuk i två dagar så har inte haft så mycket ork till så mycket. Men ikväll är de fest hörde jag?
nästa vecka får jag jobba lite tror jag, skönt de att få lite rutiner igen även om de bara är några dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0