-2012-02-05

Godmorgon..
Igår kväll åkte jag hem till erik och skulle kolla på melodifestivalen. Helt rätt som gick vidare tycker jag hihi.
Och jag var så godis sugen efter så det var bara att ta cykeln och trampa iväg eller ah jag fick skjuts men endå.
och på kvällen kollade vi lite världscups hoppning och ufc haha.. ja de gäller ju att kompromissa eller hur ;)
Och sen spelade vi lite alfapet och kollade lite mer på tv. Och jag somnade som vanligt även fast jag inte erkände de då haha... Och imorse vakna vi vid 1 ungefär och jag hade sån himla huvudvärk så det var helt fruktansvärt och när de inte blev bättre efter frukosten så orkade jag inte så mycket mer än att bara gå och lägga mig igen helt enkelt så erik fick sitta och spela lite medans jag sov så skönt och sen gick även han och la sig igen så vakna vi strax innan 5 och jag fatta ingenting när jag vakna haha...
Men tyvärr har inte huvudvärken släppt än heller så det blir nog en tidig kväll ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0