-2012-02-11

Jaha igår så hade vi vernisage i skolan de gick bra kom rätt mycket folk endå faktiskt, och jag fick mig ett gott skratt iallafall!
Efter skolan så gick jag till infinity tattoo och erik skulle tatuera sig, och jäääävlar va snygg den blev, jag är sjukt nöjd ;) Nej men haha den blev skit bra och han blev super nöjd!!
Det tog ett par timmar så efter det gick vi till ben n jerrys och fikade. Gottgottt...
Och på kvällen åkte jag över till magda och åt pizza och sånt gott och jävlar va kul vi hade, haha gamla tider..
Och nu så kommer pappa snart och hämtar upp mig och erik och sen ska vi på barnkalas. skoj hihi

Nu måste jag börja fixa mig.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0