-2012-02-24

Godmorgon!
Just nu sitter jag i skolan och bara väntar ut tiden på att få sluta..så jävla segt.
Och fan tänk att vissa kan få en att bli så fruktansvärt jävla irriterad. helt galet!!
När jag väl får sluta så ska jag åka hem till min kära nickprick och vi ska ta en promenad i det underbara vädret och sen lite fika innan jag åker hem till mig för att fixa iordning mig för Magdas och Johannas födelsedags fest. Ska bli så kul.
Och just nu är Erik påväg till flygplatsen för att åka till Madrid, och jag är inte ett dugg avundsjuk.... uuh jag vill också!


hihi min vackra vän o jag <3

Kommentarer
Postat av: Nicole

hahahahh ja du min kära vän... du är så grymt sexig på den där bilden hörrö, ser så pigg ut liksom.. påminner mig lite om igår måste jag säga... hahahahah! ;P <3

2012-02-25 @ 13:32:49
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0