-2012-02-26

Hola
Just nu är jag mitt uppe i med och bakar och grejer, fast de står inne i ugnen nu så jag passar på att skriva. Jag ska strax hem till Magda med min nybakta kladdkaka hon fyller nämligen år så jag täntke komma över och fira henne lite.
I fredags hade hon och Johanna fest så ja jag var ju där och jäävlar va kul jag hade. Vi var hemma och festade där tills ca kl 12 så tog vi en taxi till stan och dansa hela kvällen hihi.
Jag kom hem samtidigt som morgontidningen kom...?
I lördags blev jag väckt vid typ 1 lite halvt sliten hehe... och sen kom pappa och hämtade mig så var jag där hela kvällen och kollade på melodifetivalen.
Och imorse gick jag upp vid 8 för att åka och rida, och de gick super bra, känns så jävla grymt!



Jag och Nicole i fredags..<3

Kommentarer
Postat av: Nicole

pöss <3

2012-02-27 @ 19:04:21
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0